´ -

SATURDAY

Konstigt nog så vaknade jag och Stina innan 12 igår. Tror till och med att vi vaknade innan 11 också. Men i alla fall. Vi låg o drog oss ASA länge.. Vi var skit trötta, men kunde inte sova. Vid 5 på eftermiddagen drog vi i alla fall in till stan. Skulle till Byttorps idrottsplats o kolla på massa band som spelade. heavy metal förklarar verkligen hela tillställningen ganska väl. Efter en timme eller så, gav vi upp o tog bussen tillbaka till stan. Käk på Viskan lockade mer. Sen drog vi hem. För vi var syyykt trötta. Jag vill också påpeka att jag har världens bästa vän. Stina, jag älskar verkligen dig.



Stina på Viskan. Trött, men söt ändå.



Jag älskar dig.

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback