´ -

HEAVEN TURNS PINK WHEN I TURN AROUND.

Jisses, när jag gick ut i köket nyss så fick jg syn på himlen o hjälp va fin den var. Alldeles rosa. Gööra snyggt. Asså, jag är trött, trött och ännu mera trött. Har knappt sovit 5 timmar denna veckan. Eller jo, idag sov jag faktiskt lite o gud va skönt de vart. Men ikväll ska de nog gå. Har förberett mig väl. Går snart i sängs med en kopp te, alvedon, täcke + 100 filtar och film. DÅ ska jag nog lyckas somna. Blir att dra till Skene i mon o spela. Kuligt att träffa babsen. Saknar er flickor. Näpp, nu ska jag gå och göra mitt te och sen väntar det hemska. Wish me good luck!




Skulle ta en bild på himlen genom glaset på uterummet, så blev den såhär.. lite ball :)

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback