´ -

FRUSTRATION AND PLUGGSATION

Ååååååååååh! Jag blir ARG ARG ARG! Varken min mobil eller min dator fungerar. Visst, då tänker man JÄVLA APPLE! Men det är varken min Mac eller min iphone som det är problem med. Utan mitt fitt-abonnemang och mitt kuk-bredband. Jag kan inte ringa eller skicka sms. FÖR ATT: Den senaste fakturan pappa betalade har på något vis kommit bort. MEN!!!!! Jag kan ta emot samtal och sms. Så om ni vill något så kan ni ringa eller smsa min mobil. Men jag svarar på sms från pappas (URDÅLIGA, URÅLDRIGA och just nu urladdade) mobil. Sen har vi ju datorn med. Min dator är UNDERBAR, finns ingen som möjligtvis är bättre är min lilla mac pro. MEN 3 suger. simkortet som sitter i adaptern har på något mystiskt sett gått sönder. Men mami åker in till borås i morgon och hämtar ut ett nytt.
.
Förövrigt en ganska lugn dag. Taggar morgondagen. Tyskarna kommer till Svenljunga i morgon. Det kommer bli sjukt kul. Fullspäckad helg. Spela, festa, umgås och LISEBERG. Fun, fun, fun. Nej, nu ska jag plugga.
Hugs&Kisses

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback