´ -

Tokio Hotel + Partyyyyy

Kallt, kö, lååång vänta. men det var SÅ värt det! Fredagem den 5/3 2010 var den bästa dagen i mitt liv. Jag stod högst 3 meter ifrån mina största idoler. Tårarna rann när dom efter 1 och en halv timmes försening kom ut på scenen. Underrrrbart var det. Kajsa var minst lika lycklig som jag var. Haha, dagen var oförglömlig.

Vill också påpeka att det var fruktansvärrt kul igår kväll. Trots att Kullaberg var en besvikelse så var det kanon kul hos Amanda före! Vill tacka mina tjejor för en kick-ass uppvärmning hos Erika också.. Riktigt roligt.

Helgens slutbetyg blir absolut 5/5. Det kunde fan inte ha varit bättre. Nu blir det att ta det chill och ladda om inför nästa helg. Inte för att den kan slå denna helgen. Men det kommer nog bli bra ändå :)

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback