´ -

SUMMER IN THE AIR

DÅÅLIG uppdatering. Haha, så säger jag i varje inlägg typ. Men nu ska jag börja uppdatera mera. Sommarlovet hittills har varit underbart! Sol, värme och underbara vänner. Det kan inte bli bättre. Midsommarafton i går. Tillbringade dagen i Falkenberg. Mycket trevligt. Skulle vart en grillfest på stranden, men jag vettefan vad som hände med den, för alla typ stack därifrån. Var på massa ställen och träffade massa härligt folk. typ hela Svenljunga var där nere igår. Haha, måste tacka min sööta Erika Trulsson för att vi fick sova i hennes stuga. Och alla andra älsklingar som också sov där! Ni är underbara. Tack för att ni finns i mitt liv! Ni gör alla dagar ljusa! Nej, men det blev lite dricka o mys igår. Alla är så sjukt trevliga där nere! jaja, idag tog vi i alla fall bussen hem. Vi åkte 9 pers i en bil in till falkenberg centrum och tog bussen. Så nu sitter jag hemma på altanen och njuter av den sista solen för idag. Mumsar på jordbubbar och en återställare. botar huvudvärken kan jag lova! Asså, jag har sjukt ont i mina knäveck, jag har inte den blekaste om vad jag har gjort.. men det var väl allt promenerande igår, som satte sina spår. Pappa och Jessica åkte till Varberg för en stund sen så nu sitter jag här allseles ensam. Mamma kommer förbi en sväng om en liten stund. Blir kul att träffa henne nu, känns som en evighets sen. Två veckor sedan tror jag. Ska bli riktigt kul. Nej nu ska jag gosa lite med mina söta hårbollar till kattungar som leker med mina tår just nu. Ha en härlig kväll, och njut. Det kommer i alla fall jag göra!



Just nu! (Inte den bästa bildkvalitetet, tagen med min mac.)

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback