´ -

what to do?

Hjälp, man har ju hört ryktena om att Kissie ska spela in en låt. Men eftersom att jag inte läser hennes blogg så är jag inte så uppdaterad på den fronten. Men läste nyss en spalt i någon tiding med sommarens plågor. Därav Succsess, med självaste Kissie. Jag blev sjukt nyfiken o kollade runt lite på nätet. Den har inte släppts än, men ett smakprov ligger på youtube. Kanske inte är så dålig ändå? Det hade jag aldrig trott. Men men. Stockholms-resan var wouuunderfull! Härlig väder och massa mys med familjen. Hann dock inte blogga där uppe. Gjorde massa annat hela tiden, så när man kom hem på kvällen så var man helt slut! Men annars, super. I morgon är det Överlida-dagen. Ska gå dit med min saknade Erika! Najs må jag säga. Sen på kvällen ryktas de om fest vavava?! Grillfest i Holsjunga. Mer om Stockholms-resan kommer senare. Nu är i alla fall Turkiet-resan bokad. 16de?? juli åker jag och min mor till Marmaris. Häärligt! Sola, bada och shoppa. Mums, säger jag bara. Och nästa sommar väntar Alanya på mig och Stina. Det kommer bli bäst. Efter turkiet väntar jobb, jobb och jobb. Men även cash, så ska inte klaga. Just nu väntar sängen så, byeees. Hugs&Kisses.

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback