´ -

AFTER.SUN.COMES.RAIN.

ÅÅÅÅÅÅÅÅH, vad jag är trött! Klockan är kvart över 2 och jag ska upp klockan 6. Lyckat Agnes! Jobb 07.00-13.00 i dag. Efter jobbet drar jag och stina ner till Helsingborg och besöker Helsingborgfestivalen. Kommer bli bra. Var i stan idag, det höll jag på att glömma. Hittade ingenting, var inte på shoppinghumör idag. Men det var nog det dåliga vädret som fick mig på dåligt humör. Det rengnade HELA tiden. Inte så värst kul. Men träffade i alla fall massa härligt folk man inte sett på länge. Bland annat Sofie, som jag saknar nått så otroligt! Men nu ska jag sätta på Cruel Intentions och somna till den. Har inte orkat ta några dagens outfits denna veckan. Har ju bara lökat på jobbet liksom, så jag bjuder på en skön sommarbild. Hörs i morgon!



Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback