´ -

Rolig dag. Med mina älsklingar.


jaha, vi har gått i skolan i tre dagar nu. Har fan redan tröttnat! Så fucking jobbigt!! hade övnings prov i matte inför de nationella idag. sådääääär svårt vart de! Kunde gjort bättre ifrån mig än vad jag gjorde. Men annars har dagen varit okej. Va med mina sötnowsar Erika o Lisa på rasterna. Ni är bääst babes! Alltid kul med er. Ska på öppet hus på Almås i mon. Ska bli najs, blir nog att gå med Emelie tror jag. Näääjs som fäään. Blir bio med Lisafisa och några på lördag. ska kolla på new moon, igen. Men den är så jävulskt bra! Håller på att läsa tredje boken just nu. Är ohjälpligt kär i den. yääyää. Men nu ska jag plugga till engelska provet på fredag. Blir ju inte så mycket pluggat i mon. Fast ska nog kolla på Amarican Pie först, H3H3! Byee.

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback