´ -

My angels.



Agnes, Erika och Lisa. Vi är de tre pusselbitarna av de oändliga pusslet. Forever us, darls!



When you are sad,

I will dry your tears.
When you are scared,
I will comfort your fears.
When you are worried,
I will give you hope.
When you are confused,
I will help you cope.
And when you are lost,
And can't see the light.
I shall be your beacon
Shining ever so bright
This is my oath.
I pledge till the end.
Why you may ask?
Because your my friend

När du är ledsen,
Jag ska torka dina tårar.
När du är rädd,
Jag kommer trösta din rädsla.
När du är orolig,
Jag ger er hopp.
När du är förvirrad,
Jag hjälper dig att klara.
Och när du har förlorat,
Och kan inte se ljuset.
Jag skall vara din ledstjärna
Lyser alltid så stakrt
Det här är min ed.
Jag lovar till slutet.
Varför frågar du kanske?
Eftersom du min bästavän

Ni gör min värld ljusare.
Ni gör så att jag orkar fortsätta.
Ni gör så att jag orkar kämpa.
Ni gör min mörka dag ljus.
Ni gör min ljusa dag ännu ljusare.
Ni delar glädje och smärta med mig.
Jag jag detsamma.
Ni finns alltid där för mig.
Och jag kommer alltid finnas här för er.
Ni ska veta att jag älskar er.
Från djupet av mitt hjärta.
Nu och för alltid.

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback