´ -

Longing for the weekend.

Just FYI, så mår jag LITE bättre nu. Var på vårdcentralen tidigare idag för att kolla en svullnad i min hals. Hade inte halsfluss som mamma sa. Hade något slags virus i "struphuvudet". Don't ask me what it is. Men i alla fall. Har taggat te hela dagen så svullnaden har laggt sig en aning. Bli skolan i mon (Y)
____________________________________________________________________________________

Längtar till helgen. Ska bli riktigt kul. Först blir det att kolla på Svenljunga cupen. Sen hänger Lisa med mig hem. Sen TROR jag att Daniel o Henke hänger med också, but I'm not sure. Erika skulle egentligen vart med. Men hon ska ju till Halmstad ! Vet inte om jag får säga vad hon ska göra. Hihi, men jag är glad för din skull babe!
Nu ska jag gå och kolla på film. PUSS

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback