´ -

Today's

Startade dagen med nationella och avslutade med försonings-shopping.
Skulle egentligen bara köpt skal och stuffs till min Iphone. Men kom men med massor av pååsar ..
Fyndade till mig en ny kavaj från Vero Moda. 200 spänn.
Tights från Gina 199:- Köpte egentligen dom svarta. Men tog denna
bilden för detaljerna syntes inte på bilden med dom svarta.
Snygg brosch från Lindex 59:- Tänkte piffa till den såsom Kenza gjorde med sin.
Sätta på det dö-snygga lindex armbandet och fästa vid axeln på kavajen.
Lindex 199:- Observera att den egentligen inte är vit innuti.
Det är bara spets..
Köpte ett svart halsband och ett par örhängen på rean på lindex också.
Mums! Just det ja. höll på att glömma, var inne på Bead Place och köpte
två par kors(olika dock) och några andra "möster saker" som jag ska göra
till örhängen. Bilder på dem kommer när jag har tid och lust.

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback