´ -

TIRED.AND.USELESS.

Jobb, jobb, jobb. Hela dagarna. Har redan jobbat i en och en halv vecka nu. Har man inställningen att det snart är över och hur skönt pengarna sitter sen, så går det jävligt fort. Men det är rätt kul ändå. NÄSTAN alla dom gamla är as sööta! och dom jag jobbar i hop med är sjukt roliga och trevliga! Inte långt kvar tills skolan börjar. Kommer bli helt jävla awesome. Har sovit typ sedan jag kom hem tills det var kvällsmat. Grillat är bäst! Nu sitter jag och kollar på Prom Night. Har sett den 100 gånger men blir lika skraj varje gång! Måste verkligen gå och lägga mig snart. Behöver all sömn jag kan få egentligen. Nej, bättre uppdatering lovar jag er när jag har slutat jobba. Lite lättare då. Nu ska jag nana, kisses & hugs.

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback