´ -

NEW.IN

CASH OUT. Tog en snabbis på stan när jag väntade på att matilda skulle sluta skolan i dag. Införskaffade några nya smycken. Bland annat khakigröna fjäder-örhängen från Gina, en vit stor ring från gina, ett fräsht halsband från H&M och små nitar att sätta i öronen från H&M. Handlade lite på Lindex också men det får ni se i morgon för ska nog ha på mig det då.

Skolan var jävligt dryg idag. Hade matte, datorkunskap och materialkunskap. I morgon ska vi tvätta hår och lägga inpackningar på varandra. Ska bli najs som fan!

Efter skolan i morgon kommer pappa in till stan och ska gå med mig till UVX för att pierca näsan. Yääy. Sedan ska vi till onoff och kolla på kamera. Fyller ju trots allt år på fredag. Puss på det. Hoppas att jag får en tatuering i födelsedagspresent. Det står överst på önskelistan, vill jag lova.

Nu ska jag göra pankakor och kladdkaka. Bra käk när man precis kommit hem från yogan -.-

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback