´ -

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSST

Man känner det i hela kroppen. Det känns och syns överallt. Hösten är på väg och vi älskar't! Höst är min favorit årstid! Faan va mysigt det är! Fick sån paniklängtan till en mysig höst-fika på viskan när jag såg denna bilden! Gud vad jag längtar assåååååå! Fifan, skolan var mycket bra idag! De riktiga lektionerna började idag! Vi gillart'. Frisörtid på morgonen. 4 timmar lång lektion. Positivt var att vi fick hela sax och kam-kittet + dockhuvudena! På eftermiddagen hade vi svenska. Det var faktiskt kul! satt i grupper och skulle tolka betygskriterierna. Jag, Johanna, Julia och Tilda var i en grupp o de va kul som fan! När svenskan var slut satt Mattis o Stina o väntade på mig utanför klassrummet. Så promenerade vi till bussen. Nu sitter jag lagom mör i soffan o lyssnar på Nitar och Läder. Lagom trött är jag också! Ska lägga mig tidigt i dag. Börjar 9 i morgon. Gottans. En dagens kommer om en stund. Hugs&Kisses.


Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback