´ -

HÄR.SKA.DE.VA.EN.RUBRIK.

Okej, jag LOVAR att börja uppdatera bättre när jag fått in mina rutiner igen. Alltså när skolan börjar. Då börjar mitt nya liv. Ingenting som är bra just nu. Var hos mille i lördags. Det var brabrabra. Tack till alla underbaringar som var där. I går tog jag det JÄVLIGT lungt! och idag jobbade jag till 4 sen tuffade jag och lisa iväg mot Sjötofta och därifrån sedan till Tranemo. Hämtade up Almutt o drog o träffade Filip. De vart najs. en bra, men jobbig dag i morgon väntar. Men ska träffa bästaste stina lite i alla fall. Vad fan skulle jag göra utan henne? Hon är den bäste! På fredag börjar skooolan. Nervös, jotack! Får hoppas på det bästa! Nej, nu ska jag först ta mig en canserpinne, sen ska jag kolla på The secret of Moonacre och försöka nana. Hade bäst sålänge! Hugs&Kisses

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback