´ -

GULT.OCH.FULT.OCH.JAG.ÄR.HAPPY.

baaaaaaajs! Mitt hår, eller ah, min UTVÄXT är för tillfället gul! BLÄÄÄÄÄÄÄ! Hatar att de alltid ska bli gult när man färgar de. Orkar inte med detta längre!!! I morgon blir Agnes Maria Lillvik brunett igen. Fyfan va ja saknar mitt bruna hår. Allt är så mycket lättare med brunt hår! Jag svär assååååååe! Mitt hår känns dessutom mer livligt när det är brunt på något konstigt sätt. Jaja. Det var den dåliga nyheten. Nu till den BRAIGA nyheten. Stina flippade loss på fb precis o bad mig ringa henne eller gå in på msn eller what ever. Hon var helt galen! Haha, men när vi väl pratade så förstod jag varför. HON SKA FLYTTA TILL SVENLJUNGA!!!!!! JÄTTE NÄRA MIG! JAG BLIR HELT VILD! KOMMER BLI SÅÅÅÅÅ BRAAA! Asså jag är så fruktansvärt happy just nu. Fast ändå inte, jävla hår! Jaja, nu ska jag i alla fall gå och lägga mig med vetekudden på ryggen. FRUKTANSVÄRD mensvärk. Ha det bra så länge! Hugs&hisses

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback