´ -

COLOR.AND.MORE.COLOR.

Tacka gud för lack! Nagellack kan piffa till de allra tråkigaste outfitsen! De gör SÅ mycket! Jag kan inte säga att jag har någon favorit direkt. Men svart har ju alltid funkat. Till allt! Det är nog det mest använda av mina lack! Det är det enda som alltid behöver inhandlas nytt av. Men nu har OPI gjort det igen! Dom lyckas minsann alltid! Men denna gången har dom verkligen gjort ett bra jobb! OPI Go Goth är supersnyggt! Svart matt, mums! Otroligt snyggttttt!



Ett annat snyggt är ju Isadoras nys serie! Gud va häftigt det är eller? Finns i olika färger, men min favorit är det blåa. Isadora Graffiti Nails Spraycan Blue. Så jädrans tufft!



OPI i all ära! Lila är en supermumsig färg till hösten! Kommer ofta att sitta på mina naglar! Läääääcker som satan! Finns inte så mycket mer att säga! Kärlek!


Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback