´ -

Sjuk+Nya kängor.



Dinsko, 499:-
Jag vet att jag har varit sjukt dålig på att uppdatera bloggen på sista tiden. Men jag har verkligen haft sjukt mycket att göra. Allt ifrån skolan till familje gräl. 
Jag har i alla fall fått mitt körkort nu! *Do the happy dance! Men så gick moppen SJÄLVKLART sönder i fredags.. Elle ah, sönder o sönder.. men gasvajern hoppade.. så pappa ska lämna in den idag .. själv har jag inte gjort ett piss idag .. SJUK ! VÄRLDENS JÄVLA HUVUDVÄRK! så j har legat o proppat i mig tabletter hela dagen .. HAHA! Hur bra lät inte de va? Men nu ska jag gå och kolla på film .. sova lite också kanske .. om jag kan vill säga! 
Förästen! Kullaberg på lördag! Vem ska dit ? Det ska jag i alla fall! Och på fredag ska vi på rock konsert i Göteborg med musikskolan ! Kan helgen bli mycket bättre? hähä, nepp! Tror inte de va! 
men nu ska jag gå å bädda ner mig och se till att bli frisk ! 
By the fucking way, kolla mina nya kängor! KÄRLEK!

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback