´ -

Arg och Kär.




Nä nu vill jag fan ha min moppe! 
jag har den visserligen, men PROOOVET! Fuck till de provet.. 
kuggade på de första .. hade två mer fel än va man egentligen får ha som MÄST för att bli godkänd ! Sååå arg!
Väntar nu fan på svar om resultatet på mitt omprov -.- 
Skulle egentligen te gbg idag :o till IKEA med mor min ! skulle ta bussen te kinn. den gick 5 över halv 2 .. o självklart så kan man bara använda fritidskortet efter 16.00 ! åååååååååh, arg igeeeeen ! 
men de gjorde inget för ja va me amanda ist. vi tog hennes moppe o hämtade sofie .. sen hämtade vi matilda .. vi va KOOLA och körde runt :D hahaha! 
ska te Borås med Sofie, Linus o Sebbe i mon med. Shoppa o sen bio .. tror vi .. får la se hur de blir .. 
men nu ska jag kolla på Twilight ! Är kär i den filmen.

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback