´ -

jimmmiieboooii




Före! (dock lite dålig kvalité på bilden.. tagen med en mobilkamera!)




Under tiden.. först ville han inte va med på kort.. -.-




HAHAHAHAAHAHAHAAH!




GULLIGT!



GRÖÖNT!



ja, inte så snyggt. menmen ..



fjåååårtiiiZzzzZZ..



Efter! HAHA, vad sägs?


SEG.DAG!
Trött som fan när klockan ringde i morse.. 
Hade somnat me boken i händerna.. Skulle ju läst ut boken till svenskan idag .. det lyckades ju jag med..
Sida 67.. Och boken innehåller 410 sidor! Fuck ..
Men redovisningen var ju personbeskrivning .. Och eftersom att jag sett filmen så var det JÄVLIGt lätt .. För er som undrar så läste jag "Om jag kunde drömma" förtydligande, "Twilight".. 
Redovisningen var en skriftligt och det gick bra .. Men blev inte klar .. Så ja fick ta hem den o skriva klart den .. 
Resten av lektionerna var tråkiga .. Riktigt drygt!
Och just det ja ! 
LINUS FYLLER 15 ÅR IDAG! GRATTIS COOLING !
Gick hem med Emma o Jimmy efter skolan .. 
HAHA ! VI SMINKADE HONOM! Han blev riktigt tjusig får jag säga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHA

2009-09-28 @ 20:48:26
URL: http://melinajohansson.blogg.se/
Postat av: lisa

hahahaha, snygging xD

2009-10-02 @ 15:50:40

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback