´ -

TACK TILL HÖST-PUMPS OCH IPOD!

ÄNTLIGEN! Äntligen har jag fått mina höstpumps (som ni ser längre ner i min blogg)! Köpte dom på DinSko för 499 spänn idag! ååååååååååh, va jag har velat ha dom länge !
T-A-C-K  P-A-P-P-A! Köpte min ipod idag också.. 2010s nano-modell.. med kamera (Y) I ROSA!
Men den kommer först vid lunchtid i morron .. så ja tar 20 över 1 bussen in i mon och hämtar den.. Nån som vill hänga med in en snabbis o hämta den eller ? (A) Sen tar jag (om vädret tillåter) moppen hem till Överlida o på Lördag åker jag och LisaFisa till Sjötofta o sover hos hennes pappa o är med massa skönt folk (Y) ska bli sjukt kul älsklingen min! Länge sen vi hittade på ngt! PUSS på de !


Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback