´ -

Jacka+Mössa

Idag var jag och mamma inne i Borås och skulle köpa tv till både tv.rummet och mitt rum .. Men självklart så fastnade vi i massa andra affärer först .. skulle köpt min parfym åxå .. men den var ju naturligtvis slut .. Fan .. ja börjar tro att den kommer sluta säljas snart ;S Men i alla fall .. Jag köpte en ny jacka åxå .. kommer bild på den senare .. Ifrån Lindex i alla fall .. jätte gullig .. för bara 399:- och en gullig vinröd mössa köpte jag till den .. Haha , lite komiskt.. vi kom bara hem med kläder i dag .. Fast vi bestämmde oss för att åka iväg i mon o köpa tvna.. Blev nyss klar med mina bilder också .. Har suttit och rensat .. Och de kan jag säga . Det tog en jävla tid .. Men nu känns det bra att det är gjort .. klockan är 01.05 och jag ska nog gå och lägga mig nu .. kolla på 1 av 6 nya filmer som vi också köpte idag .. Får nog bli "Systrar I Jeans - Andra Sommaren" tror jag .. Nej, nu får det räcka för idag .. Hej dåå...

Kommentarer
Postat av: jennyjenny

eyy, agnes vad hände med min blogg, du bara stack från msn o så :O

2009-11-06 @ 15:58:50
URL: http://jennyjareteg.blogg.se/

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback