´ -

HEJ DÅ VISKAN!



Hahaha, Jag blev bara så lycklig av bilden ! Som sagt, länge sen jag uppdaterade nu.
Har ju praoat hela veckan. Café Viskan, Borås. Med Amanda. Det har verkligen vart sjukt kul.
Haha .. Jag ler fortfarande åt bilden! Dom är verkligen underbara människor hela högen(Förutom du vet vem, Amanda!!!) ! Det kommer verkligen bli svårt att säga hejdå till dom i morron.
Haha, som Calle sa innan. "Hur länge ska ni vara här ?"
Ja ba: Det är våran sista dag i mon.
Han ba: Neeeej, ANNIKA! KAN VI INTE BEHÅLLA DOM!!??
Hahaha, Underbara människa! :')
Han tyckte också att vi skulle hoppa av skolan o bärja jobba där ist.. Men varken jag, Amanda
eller Annika tyckte att de lät som en bra idé. haha.. Nej, men som sagt.. tråkigt att det är sista
dagen i mon. *Sad face. Får väl skylla på löken om jag börjar gråta i mon. ;)

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback