´ -

New Moon.

Jag vet. Jag är SÄMST på att uppdatera. Menmen. Var i Borås i lördags och kollade på bio med Mattis.
Filmen vi kollade på är ju självklar. New Moon. Fyttifan vilken bra film! Eftersom att jag älskade både
böckerna (Om jag kunde drömma & När jag hör din röst) och filmen (Twilight) så var de självklart att jag skulle älska New moon också! Men seriöst jag verkligen älskade filmen ! ååååååååååh! Orgasm=Jacob! HAHAHA! När han tog av sig t-shirten så busvislade hela biopubliken! HAHAH! SÅÅÅÅÅ HEEEET!
När jag kom hem ifrån skolan idag så slängde jag mig i sängen och började läsa "Ljudet av ditt hjärta". SÅÅ BRAAA! Längtar tills den 30de juni nästa år. För då kommer Eclipse ut på bio !!!!!!!!!! Just longing ! Läste nyss också att nästa år (förmodligen) Så kommer det ut en till bok i Twilight-serien. Fast denna gången handlar den om Edwards sida av historien. I WANT TO READ IT NOW! jaja, såsmåning om .. har ju ljudet av ditt hjärta och så länge vi båda andas att läsa ut först. nepp, nu ska jag gå och förtsätta läsa. HADE GÖTT, FÖR DE KOMMER JAG HA!

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback