´ -

Film.Skratt.Mys.







Mysig hemma kväll igår må jag säga! Jag och pappa åkte land o rike runt för att köpa mat!
Haha, men gott blev det! Jessica och Filippa kom till oss på kvällen .. vi åt först den mycket goda maten (applåder till dig pappa) sedan satte vi oss i tvsoffan och kollade på många bra bilder .. mycket mysigt .. efter ett tag utbrast Filippa: "Jag vill sminka dig någon gång Dan !" Mohah , smart som jag var så tog jag fram min lilla sminkväska och så satte vi igång .. ja, hur resultatet blev får ni själv dömma.

Idag var jag och pappa i borås och kollade på bio. Mysigt vart det! Pappa var i alla fall nöjd med dagen. Presenten också! En svart, vit grå rutig skjorta. Mycket stiligt ! Haha.. De va la allt för denna helg. Just det ja ! Det kommer lite bilder ifrån Skoj och Ploj också ! God natt!

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback