´ -

If you can see my future?



Jaha, vaknade med ögoninflammation i morse. NOT GOOD! Fruktansvärt obehagligt!
Men jag gick till skolan i alla fall. Hade prov i språkhistoria första lektionen. Gick la ganska bra !
annars vart de en lugn dag.
Just nu sitter jag och stör mig på att mina högtalare till datan är S-P-R-Ä-N-G-D-A-! Jobbbbbbbigt!
Haha, det är ju verkligen pricken över i:t! Hela min data kommer att krascha snart .. så ja väntar me o köpa nya högtalare ..
Nu ska jag i alla fall inte va hemma så mycket mer.. jag, mamma och matilda ska åka till Hyssna, där vi ska spå oss!
Kommer bli töfft! Får la se va hon har å säga om min framtid. Hoppas hon säger ngt om hur ja kommer klara mig i skolan .. om ja kommer in på frisör eller inte. INTRESSANT, må ja säga!  Nej nu ska jag ta o ladda ner lite musik sen ska jag nog åka ! P.S Ögoninflammationen försvann för en stund sen ! GÖTT! Och i mon ska vi till Marksgymnasieskola och kolla in programmen där. Ska bli roligt!

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback