´ -

Great Day, With Great People.





Underbar dag med Matilda idag! Elleh, skolan var ifs inte så kul .. men i alla fall ..
Hade matte prov på morgonen.
Stör mig verkligen på Clas nu för tiden. Jag tror att
det finns ett visst antal som kan hålla med mig på den punkten. J-O-B-B-I-G!!!!!!!
yääyää, åter till dagen ..
Efter skolan drog ja o Matilda in til stan. Träffade Robin o ?Pierré?
Haha, i vilket fall som helst så flummade vi runt TOTALT! Vi vinkade och hälsade på massa.
Täffade en hel del skööna människor ! Ett + till Boråås! Sen tog vi 19.16 bussen hem o käkade.
Sen låg vi helt utmattade i soffan och kollade på Irene Huss. Myyysigt värre, asssooooooooe!
Nu sitter ja o pysslar lite ..
I'm making my accessoares! njaaaae, men fixar på lite nitar på mitt
läderarmband .. Najsigt värre.
Fick dessutom nyss veta att Malin, som ni säkert hört om ..
Hon som blev mördad i Sparsör????? haha (stavning) ÄR MIN 4AKUSIN!!!! jag blev skitt paff!

Jaja, nu ska jag i alla fall inte ödsla mer tid här .. Hade braaaaa!

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback