´ -

Christmas.Disaster.


Min jul blev vääldigt minnesvärd! Om man säger så .. Bråka med mormor är en naturlig vana på julafton ..och .. ah varje jävla gång man träffar henne. Men på julafton rök hela jävla familjen ihop o de sluta me att mamma sprang ut ur huset me tårar i ögonen. Tätt följd av min morbror o jag får RÅDAMP på min mormor o skäller ut henne efter noter! Fan, va arg jag blev.. Hon är alltid SÅ JÄVLA OTACKSAM! Och får alltid mamma att må piss. Jävla klimakteriekärring. Det finns nog ingen som verkligen gillar henne ! UUUUSCH!

Idag hare vart lugnt. Knarkat O.C hela dagen. Och i mon blir det shopping med mammis i Varberg innan jag och pappa ska på kalas hon kusinerna i Södranääs.. jag SKA ha ormringen fårn JC! Haha, Matilda vet vilken! O lite snygga kläder ska ja ha också ! De behööövs, kan ja säga!

Nu blir de film. Bad Boys 2! så jääävla roolig! hahha, byee..

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback